vrijdag 16 maart 2007

CPC Loop: Wij zijn er klaar voor

Morgen is de CPC Loop: Een van de grotere loop events van Nederland met natuurlijk de halve marathon maar ook een 10 km, een 5km en een jeugd- en kinderloop van respectievelijk 2,5 en 1km.
Ik kan deze keer zeggen WIJ zijn er klaar voor omdat ik voor het eerst niet als een individu mee doe maar onderdeel uitmaak van mijn bedrijfsteam van TNO. Als ik het goed heb doen we met 3 teams mee op de 10 kilometer en met twee teams op de 21 km maar daarover kan ik morgen na afloop met meer zekerheid posten.
Gisteren de enveloppe mogen ontvangen met startnummer en natuurlijk ook een bedrijfsoutfit in de vorm van een donkerblauw singlet met op de voorkant bescheiden in zilver opdruk ons logo en de de rug de tekst 'tno.nl'. Als collega's onderling hebben we al geconstateerd dat de prijsuitreiking voor de 21k businesrun iets te vroeg komt. Die wordt namelijk al gehouden (75 minunten na de start) als een aantal van ons nog echt verwachten om onderweg te zijn. Zo staat mijn snelste tijd op dit moment nog op 1:39:33 en een andere collega is tevreden met een tijd onder de twee uur. Kortom, zoals altijd: Mee doen is dus belangrijker dan winnen! Nu maar hopen dat het weer mee werkt om van het meedoen een aangename bezigheid te maken!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees net in BN/DeStem dat de keniaan Samuel Wanjiru aan de CPC mee doet om het wereldrecord te verbeteren. Uitdagend probleem voor de organisatie om de juiste hazen te vinden die de eerste 10km in 27:30 minuten kunnen lopen.

    (http://www.bndestem.nl/sportalgemeen/article1213855.ece)

    BeantwoordenVerwijderen