vrijdag 30 maart 2007

In de voetsporen van winnaar olympische marathon

Natuurlijk heb ik ambities als hardloper. Ik ben echter ook reeel. Als iemand mij had gezegd dat ik in de voetsporen zou treden van een winnaar van de olympische marathon had ik hem uitgelachen.
Toch is dit precies wat mij afgelopen weekend is gelukt in Barcelona. Wel moet ik daar gelijk bij vertellen dat iedereen het kan. Er staat daar namelijk een monument wat herinnert aan de winnaar Hwang Young-Cho met daarop zijn voetafdrukken en daar kan iedereen in staan;-) Zie foto's onderaan deze post.
Natuurlijk had ik tijdens mijn weekend in Barcelona ook mijn loopspullen bij me. Tijdens het verkennen van de stad had ik gezien dat hardlopen erg populair is. Met name langs het strand tussen de 'port vell' en de 'olympic harbour'. Ook op de heuvel waarop het Olympisch Stadion staat is erg populair maar ik heb me beperkt tot het lopen langs het strand. Heerlijk!

in de voetsporen van de winnaar



het monument

Geen opmerkingen:

Een reactie posten