zondag 11 maart 2007

Soms zit het tegen, soms zit het mee....


....dat is het gevoel dat bij mij achterblijft. Zoals je kan nalezen was de duurloop vorige week geen succes. Maandag was ik al iets optimistischer na een lekkere intervaltraining en nu......

Gisteren opnieuw een duurloop gedaan: 35 kilometer met gemiddeld 4:40 per kilometer! Ik ben klaar voor Rotterdam!! Wel een maand te vroeg en dat is op zich jammer want nu moet ik dit niveau natuurlijk vast zien te houden. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Rotterdam: Here I come!!
Even relativerend: Ik lees op de site van de Rotterdam Marathon dat ze een aantal toppers hebben aangetrokken met een PR in de 2:06 of kort daarachter. Het zou gaaf zijn als Rotterdam weer de stad wordt van het wereldrecord. Tja en tegen de tijd dat deze heren finischen moet ik nog een anderhalf uur (uitgaande van mijn huidige PR).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten