dinsdag 22 mei 2007

Nieuw parcours marathon Amsterdam

Voor de echte diehard onder ons die graag een marathon lopen..opgelet! Een van de belangrijkste marathons in het najaar, Amsterdam, heeft het parcours voor de editie van dit jaar bekend gemaakt. Ten opzichte van vorig jaar is belangrijkste wijziging: Buitenveldert eruit > Rivierenbuurt erin. Dit betekent ook gelijk een extra stuk langs de Amstel. Ik persoonlijk vind dit een positieve wijziging! Wat ik jammer vind (maar wel begrijp) is dat ze het lusje door het stadion na 7km eruit hebben gehaald. Tuurlijk is het voor een snelle route niet optimaal maar ik vind het rondje over historische grond wel leuk. Natuurlijk is de atmosfeer in het stadion altijd genieten. Ik zit nog te twijfelen waar ik dit najaar mijn marathon ga lopen. Misschien dat deze veranderingen aanleiding zijn om nog maar een keer in Amsterdam te starten....
(zie PDF op de site voor meer details)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten