donderdag 5 juli 2007

Bug in Polar RS200sd

Ik wil beginnen met de opmerking dat ik zeer tevreden ben over mijn polar maar...

Op dit plaatje uit de handleiding kan je zien dat het mogelijk is om op de polar RS200sd per ronde terug te zien wat je gemiddelde en maximale snelheid was. Zie getallen in rode kaders. Het kleine getal is het gemiddelde, het grote getal de maximale snelheid.


Nu heb ik op mijn Polar echter het volgende...met regelmaat geeft hij aan dat de gemiddelde snelheid hoger is dan de maximale snelheid. Nu kan ik me vergissen maar ik meen me te herinneren dat ik op school heb geleerd dat dat toch echt niet kan....Bugje?
Kijk maar: Gemiddelde 9.1 en maximum 8.5 km/h....

1 opmerking:

  1. Even een kleine aanvulling: Ik heb gelijk na het plaatsen van deze blog een mailtje gestuurd naar Polar. Wel zo fair. Dat mailtje is een groot zwart gat verdwenen wat ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Niet hier op de site zoals jullie kunnen zien maar ook niet in mijn mailbox. Nu weet ik vanuit mijn werk dat veel bedrijven nog worstelen met de vraag hoe ze om moeten gaan met de 'mondige' consument. Zo zijn er bedrijven die fulltime mensen in dienst hebben om dit soort informatie op internet te volgen en waarnodig te reageren....nu gaat dat voor een wat kleiner bedrijf zoals polar misschien wat ver maar een reactie op mijn mail zou leuk zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen