zondag 29 juli 2007

Review: Saucony Pro Grid Hurricane


Ik heb eerder op mijn site geschreven over de Brooks waar ik op loop en ik heb gemerkt dat dit artikeltje door veel mensen is gelezen. Blijkbaar is er een behoefte aan dit soort reviews. Aangezien ik als individu maar op één soort schoenen loop kan ik moeilijk andere reviews zelf schrijven. Om toch aan die behoefte tegemoet te komen zal ik proberen andere reviews voor jullie op te snorren. Hier is vandaag de eerste: De Saucony Pro Grid. De enige persoonlijke noot die ik nog kan toevoegen is: Mijn allereerste echte hardloopschoen was een neutrale Saucony waarvan ik het heel jammer vond om afscheid te moeten nemen toen ik er na verloop van tijd achter kwam dat ik een schoen nodig had voor pronatie. Daarna heb ik jaren met plezier gelopen op Asics al moet ik toegeven dat in mijn beleving (maar die kan door de jaren heen wat gekleurd zijn) ik de pasvorm van de Saucony nog altijd een van de betere vond voor mijn voet. Nu loop ik (zoals je kon lezen) al weer jaren met plezier op Brooks.

Voordat je doorklikt naar de complete review van de Hurricane kan je onderstaande kreten snel scannen of de schoen voor jou relevant is:
- Geschikte voor gematigde overpronatie
- All round Trainingsschoen
- Licht gekromde leest
- Stabiel zonder stijf aan te voelen
Het enige nadeel dat de schrijven constateerd is dat de zool minder slijtvast lijkt dan bij voorgaande generaties van de Hurricane.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten