zaterdag 25 augustus 2007

Humberto Tan gaat pre-olympisch


Het mag duidelijk zijn dat ik de verkeerde zender aan heb staan in de auto anders had ik het misschien eerder geweten. Humberto Tan presenteert de ochtendshow op 538 als vervanging voor Edwin Evers. Parallel schijnt hij op zoek te zijn naar een haas voor zijn marathon. Hij gaat in oktober meedoen aan de pre-olympische marathon in Bejing.
Weer een voorbeeld van hoe de marketing machine, in dit geval van Randstad, zich richt op lopend Nederland. Och misschien had ik wel meegedaan als ik eerder ervan had afgeweten. Trainen doe ik toch als voor Amsterdam. Ik je wel wijzen op een andere blog van een loper die het selectie circus wel heeft meegemaakt. Als je trouwens het interview leest met Humberto op de randstad site vraag ik me af of een beetje serieuze loper wel wil hazen voor iemand die zegt dat hij het lopen van een marathon vreselijk vindt. Je kan je dus afvragen welke kwaliteiten Humberto zoekt in zijn haas. Ook de algemene tips die op de site te vinden zijn ,zijn voor een ervaren loper niets nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten