zondag 2 december 2007

Nog even nagenieten: Zevenheuvelenloop

Hoewel het al weer twee weken geleden is dat de Zevenheuvelenloop is gehouden was ik vandaag nog wat terug gedoken in de boeken. Ik heb mijn tussentijden en eindtijd vastgelegd in de XL sheet waar ik al mijn uitslagen in opsla. Even een grafiekje gemaakt van mijn eindtijden sinds 2004, mijn eerste deelname.

Mooi verloopje met de grootste winst dit jaar! Toch leuk om te zien dat je ieder jaar zo rond de verjaardag misschien qua leeftijd wel een jaartje ouder bent geworden maar als loper nog 'verjongt'.
Het enige dat ik nog even moet doen is mijn Polar opnieuwe kaliberen want die was nog lang niet bij dee 15 kilometer toen ik de meet over rende. Kort voor de wedstrijd was immer mijn polsunit gereset (zie deze blog) en dan is nieuwe kalibratie wel handig. Ik heb de Polar dan ook vooral gebruikt voor hartslag en tijd en de afstanden afgelezen van de borden.
Voor diegene die nog in de sfeer willen blijven. Hier het parkours met muziek special geschreven voor de Marikenloop maar voor deze gelegenheid ook zeer toepasselijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten