zaterdag 2 februari 2008

Samen hardlopen M/V...Duorun in Schelle (B)

Ik moet hoognodig een keer de oude hardloopkalender die aan deze blog hangt vervangen. Komt als ik een keer echt een heel weekend niets anders te doen heb! Tot die tijd neem ik aangemelde evenementen op in mijn posts want van tijd tot tijd krijg ik namelijk een mailtje met een evenement. Verspreid eigenlijk nog beter ook want dan komt het evenemente terug in de RSS feeds.
Vandaag een mailtje van de organisatie van de Duoron in Belgie. Een estafette van 2 keer 5 km, de eerste vijf door een dame, de tweede vijf door een heer. Net voorbij Antwerpen aan de Schelde is dit ook een evenment dat interessant is voor Nederlandse deelnemers. De duorun wordt gehouden op 8 juni. Start om 15:00 dus het is te hopen dat het niet te warm is;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten