zondag 2 maart 2008

Evenement: Reeuwijkse Plassenloop

Hier weer een keer een aanmelding voor een evenement voor de loopkalender die ik vorige jaar bij het starten van deze blog had gemaakt voor 2007....
Ik weet het, of ik moet de kalender verwijderen of updaten. Het liefst doe ik dat tweede maar dat kost echter wat vrije tijd die op dit moment in de training voor Rotterdam wordt gestoken.

Het evenement dat ik deze keer in mijn mailbox kreeg is de 56e Vos Plan Reeuwijkse Plassenloop.

  • naam van het event: 56e Vos Plan Reeuwijkse Plassenloop
  • datum: 15 maart 2008
  • plaats: Reeuwijk (Zuid-Holland)
  • afstand of afstanden 1,1 - 2,4 - 5 - 10 - 15 km
  • link van webstie waarop meer informatie is te vinden: http://www.sportclubreeuwijk.nl/

De mail sloot af met de melding:


De plassenloop gaat over een schitterend parcours door het Reeuwijkse
Plassengebied. Het parcours is nagenoeg autovrij en supersnel. Mocht je zelf zin
hebben om mee te doen, dan ben je natuurlijk van harte welkom!


Aardig die uitnodiging maar het is natuurlijk ook de dag van de City Pier City loop in Den Haag waar ik mijn benen ga strekken voor het team van TNO op de halve marathon. Anders was het zeker het overwegen waard geweest. Iedereen die korte afstanden op een wat rusitger parcours wil lopen......Reeuwijk dus!

Aangezien het een beetje (hoe zeg je dat diplomatiek) houterige website is met ook oude evenementen erop hier de link direct naar de informatie over de loop:
http://www.sportclubreeuwijk.nl/Plassenloop%202007/Plassenloop%202007.htm#Plassenloop_2007_

Geen opmerkingen:

Een reactie posten