vrijdag 18 april 2008

Beleef je race opnieuw!!

Op de site van Rotterdam Marathon is bij de uitslagen een leuke nieuwe functionaliteit opgenomen Mijn Marathon Analyse. Het is een speler waarin je meerdere lopers kan invoeren en dan vervolgens het race verloop kan afspelen. Zo kan je bijvoorbeeld de race tussen de toppers nog een keer beleven, of die tussen jezelf en je vrienden. Ik realiseerde me zondag na afloop dat ik op de Blaak Luc Krotwaar heb zien lopen en dat ik net te laat was om de winnaar te zien. Als ik mezelf dus laat lopen 'tegen' toppers als Kipsang en Krotwaar is al snel duidelijk dat ik uit beeld verdwijn. Ik kom alleen nog een keer in beeld als - inderdaad - Kipsang naar de finish snelt (dan kom ik net over de brug) en Krotwaar over de blaak snelt naar de finish dan buig ik net af naar het Kralingsebos met nog 14 kilometer te gaan (Kipsang is dan overigens al binnen). Hieronder een screendump van dat moment. Een leuke manier om je race opnieuw te beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten