zondag 27 april 2008

Kalender voor mei en juni aangepast

De kalender die aan deze blog vasthangt houd ik niet echt meer bij maar voor de laatste twee maanden van het voorjaarsseizoen heb ik de op de kalender vermelde evenementen in ieder geval aangepast voor 2008. Kijk hier voor de opgenomen evenementen voor mei en hier voor juni.
Ik kwam er en passant ook achter dat de kwart marathon van Rotterdam vervangen is door een Ladiesrun over 10km. Jammer. Ik had daar misschien wel willen lopen. Twee jaar geleden was het weliswaar snikheet maar drie rondje over de Erasmus- en de Willemsbrug is een leuke snelheidstraining. Maar uit deze oude posting mag blijken dat dit blijkbaar vorig jaar al niet meer kon omdat de kwart marathon toen al was vervangen door een Ladiesrun en daar mag ik helaas niet aan meedoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten