vrijdag 11 april 2008

Rotterdam maakt zich op voor de marathon

Tussen de middag even Rotterdam in gewipt voor het ophalen van mijn startnummer. Op de Coolsingel heb ik de start en finish al onder me door zien glijden al was het vandaag vanuit de auto. Verder was men druk met het opbouwen van tribunes e.d.
Is het mijn eigen spanning die ik projecteer of is het zo dat de stad zich wat gespannen lijkt op te maken voor het evenment?

Nog twee nachtjes en we mogen los. Nu nog hopen dat de regen die blijkbaar de zondag kiest om langs te komen, in plaats van de zaterdag of maandag, zich wat bedenkt en met een bochtje om Rotterdam heenbuigt. Is ook wel zo leuk voor de toeschouwers. Windkracht 3-4 en 11-12 graden is voor de rest nagenoeg ideaal! We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat de race wordt gestopt vanwege de hitte;-)
Voor iedereen die gaat lopen: Veel succes en misschien tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten