maandag 18 augustus 2008

Schoenveters strikken

Het overkomt mij wel eens, gelukkig niet vaak, dat tijdens een prestatieloop ik moet stoppen om mijn veters opnieuw te strikken omdat ze loswaren of omdat ik geen rekening had gehouden met het uitzetten van mijn voeten. Niets is vervelender dan je schoenen verliezen of tintelende voeten omdat je veters te strak zitten. Ik merg gelukkig dat het de best kan over overkomen. Inmiddels zal iedereen al gezien hebben dat Usain Bolt de 100meter heeft gewonnen met losse veters.

Deze foto van the Reebok Grand Prix Saturday, June 2, 2007, in New York waar Bolt de 200meter liep toont aan dat het vaker voorkomt:

Tis blijkbaar toch moeilijk, vetersstrikken....

2 opmerkingen:

  1. Hi

    Would you mind making a link to www.Feetuniqueveters.nl in your article since you can get shoelaces for running shoes and it is highly relevant for people interrested in running and equipment for this?

    Best Regards
    Christian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens op https://www.allesvoorjeschoenen.nl Ter ondersteuning van een weeshuis in Oeganda www.bulamu.org zijn we begonnen met het verkopen van stylish schoenveters. Veters van Bergal, Ringelspitz en van het hippe veter merk Mr.Lacy schoenveter In dit assortiment ook geprinte Printies veters met motiefjes en Snowies snowboard en winter veters
    Uiteraard verkopen wij ook de Runnies schoenveters van Mr.Lacy - Platte, Ronde, waterafstotende en reflecterende veters voor hardloopschoenen

    BeantwoordenVerwijderen