zondag 24 augustus 2008

Tot over vier jaar in London

Ut zit er weer op. De spelen bedoel ik. Niet alles gezien wat ik wilde zien maar genoeg gezien om te weten dat er een paar bijzondere prestaties zijn neergezet. Wat de meest indruk op mij heeft gemaakt is het sprint geweld uit Jamaica. 1-2-3- bij de dames op de 100m en 3x goud en een wereld record voor Usain Bolt. Nu maar hopen dat het zuiver blijft en er geen Ben Jonson effect gaat optreden de komende tijd.
Dubbelslag voor Ethiopie op de 5 en 10km door Bekele en Wanjiru die we kennen van de wereld records op de halve marathon in Rotterdam en Den Haag loopt naar een mooie eindtijd en gouden plak op de olympische marathon.

Over vier jaar gaat dit spectacel plaatsvinden in London, net hier om de hoek. Zijn er nog bloggende lopers die ambities hebben om er dan bij te zijn? Als ik niet meer hoefde te werken, een trainer kon betalen en nog een dosis talent kon kopen....?Qua leeftijd zou dan nog net de marathon kunnen;-) Ach, Amsterdam over een weekje of acht uitlopen in een tijd rond of onder mijn PR is goed genoeg.
Wat een logo trouwens. Volgens de BBC site zou het jongeren aan moeten spreken. Misschien ben ik dus wel te oud aan het worden. Gelukkig staan er op de site nog meer commentaren die nogal kritisch zijn. Op de site van de designer Wolff Ollins blijkt dat ze nog al een fan zijn van geel. Een ander logo van dezelfde club is bijvoorbeeld het Unilever logo en voor museum liefhebbers het logo van Tate (en dat vond ik nou wel weer mooi...). Het museum, of beter gezegd de musea dat als je toch naar London gaat zeker de moeite van het bezoeken waard is en waar ik laatst over postte in verband met die hardloper in Tate Britain....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten