maandag 29 september 2008

Nieuw wereldrecord op de marathon



Ik kan achteraf natuurlijk zeggen dat ik niet verbaasd ben maar dat doe ik niet. Dan had ik zaterdag een voorspelling moeten doen over de eindtijd van Haile in Berlijn. Ik had namelijk wel verwacht dat hij, als je ziet hoe hij met zijn sport bezig is, in Berlijn weer een toptijd zou neerzetten. Natuurlijk moet dan wel alles meezitten inclusief het niet te beinvloeden weer maar ook dat werkte gisteren mee.


Dus maranthonlopers onder ons: De nieuwe tijd om je tanden op stuk te bijten is:


2:03:58!



O ja: Nog even kritiek spuien op Studio Sport. Op de site zijn allerlei nietszeggende interviews terug te vinden van reacties van voetballers op een gisteren gespeelde wedstijd maar GEEN ÉÉN stukkie matriaal over deze wereldprestatie. We moeten het doen met een audio interview met Jos Hermes.

Op Losse Veter kan je trouwens nog de opbouw van zijn vorige record race en die van Paul Tergat terug zien. Zie hieronder Hailes race uit 2007:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten