vrijdag 26 september 2008

Nieuwe Seizoensafsluiting: De Meijendelloop

Normaal gesproken is de Zevenheuvelenloop mijn afsluiting van het hardloopjaar voordat ik wat inzak qua trainingsintensiteit in de winter. Dit jaar ligt mijn seizoensafsluiting een weekje later. Ik heb me ingeschreven voor een nieuw evenement: De Meijendelloop.

Met maximaal 75 deelnemers loop je door een het mooie duingebied ten noorden van Den Haag. Start in de vroege ochtend van zaterdag 29 november en een totale lengte van 25km!

Ik ben bang dat het best een zwaar ochtendje kan worden. Ten eerste is het parcours voor een 25km loop niet het meest makkelijk, ten tweede ben ik niet echt een ochtendmens (looptechnisch gesproken en anders eigenlijk ook niet), ten derde is het een klein weekje na de 15 kilometer in Nijmegen waar ik eigenlijk ook altijd tot het gaatje probeer te gaan om mijn PR op de 15 aan te scherpen. Dat neemt niet weg dat ik erg veel zin heb in die vroege wandeling door de duinen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten