zaterdag 18 oktober 2008

Countdown... en Add up

Morgen rond deze tijd kan ik vertellen hoe het was in Amsterdam, mijn zevende marathon. De countdown is begonnen. Vanochtend de laatste sportdrankjes gekocht bij de wekelijkse gang naar de supermarkt en vanavond alle spullen verder klaar maken om morgen bijtijds uit de veren, in de auto naar het Amsterdamse te kunnen vertrekken. Deze keer helaas alleen omdat de beide dames lekker thuisblijven. Zou een beetje te veel zijn voor de kleine meid om bijna 4 uur te moeten wachten in het stadion (3,5 uur lopen en dan nog voor de start en na die tijd....).


De Add up in de titel slaat op het bedrag dat ik bijelkaar heb gebracht voor Unicef. De laatste paar dagen is het hard gegaan van 15 euro aan het begin van de week tot bijna 300 nu kort voor de start. Jammer genoeg is de 500 eurie niet gehaald anders had ik mijn startgeld teruggekregen die ik dan natuurlijk direct had overgemaakt aan Unicef want ik doe de sponsoring niet voor eigen gewin. Misschien moet ik hier beloven dat als ik morgen onder de 3:30 loop ik het bedrag met 10% verhoog!! Dus als iemand me nog op kosten wil jagen???? Klik hier om mij te sponsoren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten