zondag 14 december 2008

Verjaardagskaart op maat



Gisteren was mijn zus met familie op een nog wat verlaat verjaardagsbezoek (het weekend van mijn verjaardags sneeuwde het nogal en was het niet slim de weg op te gaan). Naast een heerlijk boek over de top2000 is deze verjaarsdagfskaart van mijn nichtje het vermelden waard.....

Ook het vermelden waard is mijn neefje die gisterochtend voordat ze op bezoek kwamen een veldcross liep: 1250 in onder de 5:30. Ik moet maar snel eens met hem gaan lopen nu ik hem nog kan bijhouden...

Zo dadelijk maar een rondje lopen op mijn nieuwe schoenen: brooks adrenalin 8. Ik denk mijn achtste paar van Brooks maar de eerste '8'. Mooi blauw zodat de Unicef verters van de Amsterdam Marathon er goed in passen. Kortom, vetersrijgen en een stukkie lopen!

2 opmerkingen:

  1. volgens mij heb ik jou helemaal nog niet gefeliciteerd.. alsnog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ronald, dank, al is ouder worden geen verdienste...

    een marathon in 3:15 wel! Met dit soort progressie houdt ik je nooit meer bij;-0

    BeantwoordenVerwijderen