zaterdag 31 januari 2009

Rekken en strekken? Doe mee aan een onderzoek

Ik heb hier al eens geschreven over het al dan niet rekken en strekken. Ik zelf ben zeker geen consequente strekker maar merk wel dat als ik het doe dat ik toch net iets makkelijker bij mijn veters kan (dus leniger ben).
Naar aanleiding van Dit artikel in de AD schrijft RunningHans (nee geen alias van yours truly) ook over het onderwerp. De reacties op zijn artikel verschillen nog al tussen de fanatieke rekkers en de lopers die het never nooit niet doen.
Ik heb in de kolom hier naast een poll geplaats. Ben benieuwd wat de uitslag wordt. Zal de poll ook eens plaatsen op LinkedIn bij 'Running in Business'. Ikzelf ben geen reguliere rekker en als ik het al doe vaak na afloop voor met name mijn lage kuitspier (achillespees).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten