zaterdag 7 maart 2009

Den Haag: Snelle Jongen


Na gisteren reklame te hebben gemaakt voor beide top marathons van Nederland nu even reklame voor mijn eigen stad. Volgende week is de CPC loop. Niet alleen mijn vaste prik om in het voorjaar te pogen mijn PR op de 21k aan te scherpen maar ook het NK halve marathon.

Dit jaar is er echter een andere deelnemer die een aanval op een recordje gaat doen: Haile Gebrselassie wil proberen het wereld record aan te scherpen. Bij de dames verschijnt wereldkampioene Catherine Ndereba aan de start.....

Tja, dat plaats mijn ambitie weer in een ander daglicht. Sowieso verwacht ik dit jaar niet onder de 1:30 te kunnen duiken. Nu wat snotterig, laatste tijd weinig getraind door nieuwe job en gebroken nachten door de kleine: niet echt het beste recept voor een superprestatie en mijn PR van Leiden vorige jaar koste me toen toch ook behoorlijk wat moeite dus.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten