dinsdag 1 december 2009

Dutchbloggies

Het was dus geen grapje. Het evenement bestaat echt. In mijn eigen Den Haag een zaal met bloggers. Te typeren als publiek dat iets meer bier drinkt dan het hardlopende publiek. Een hoog smartphone gehalte is ook wel een terechte typering.
Heel veel categorieen worden in no time af gewerkt. Inclusief dus die waarin ik was genomineerd: sport & gezondheid.
Van de longlist van 10 genomineerden bleven er 5 over op de shortlist. Zie ik het nou goed? Ja hoor, op het scherm staat ook "De Hardloper". Zo ver heb ik het dus geschot met dit randverschijnsel van mijn hardlopen. Mijn naam staat op het scherm!

De uitslag (tromgeroffel): Marijn Fietst. Ik zal thuis eens kijken maar als ik het zo hoor hoef ik me niet te schamen om daar achter te eindigen. Is ook wel logisch; fietsen gaat nu eenmaal harder dus daar loop je altijd achteraan;-)

Marijn gefeliciteerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten