woensdag 6 januari 2010

Reeuwijkse Plassenloop

Zoals je in de header van deze blog kan zien hield ik ooit een kalendertje bij met loopevenementen. Inmiddels doe ik dit niet meer maar blijkbaar komt die oude site nog wel voorbij in Google want van tijd tot tijd ontvang ik nog wel eens een mailtje met een aanmelding van een evenement. Zo ook nu. Dan plaatsen we het maar hier in de blog.

Rondje om de plas

Het gaat om de Reeuwijkse Plassenloop. Dus heb je op 20 maart nog niet in je agenda en heb je zin een loopje van 5, 10 en 15 kilometer?


Ik heb zelf nog nooit met de Plassenloop meegedaan maar wel een keer in het kader van filevermijden een rondje rond de plas gelopen. Best een mooie omgeving. Jammer genoeg loop je ook een KM over een fietspad onder de rook van de A12. Tja, je kan niet alles hebben;-) Om die reden zou ik kiezen voor de 10km. Dan kom je daar maar 1 keer.


Voor diegene die zich opgeven: VEEL PLEZIER


Geen opmerkingen:

Een reactie posten