zaterdag 9 april 2011

Voorpret

Nog iets meer dan 19 uur. Om 11 uur morgenochtend zal het startschot klinken voor de Marathon van Rotterdam. Voor mij wordt dit mijn twaalfde marathon en de vijfde keer in Rotjeknor.
Gisteravond startnummer opgehaald en even over de marathonmarkt gelopen. Was al gezellig druk en heb al weer veel verschillende talen voorbij horen komen.
Nu checklistje aan het afwerken:
- kleding? Check
- gordeltje met gelletjes en drinken? Check
- bekenden die meelopen succes gewenst? Check
- bekenden die me willen volgen het startnummer doorgegeven? Check
- treintijden uitgezocht? Check
- uitgerust? check
- goed getraind? mwah
- zonnebrand klaaargelegd? Check
maar boven al:
- zin? Check, check en dubbelcheck.
Ik weet niet hoe andere lopers er tegenaankijken maar ik blijf het toch altijd een beetje spannend. Heb je usper getraind? Komt de ambitie voor die gedroomde toptijd (voor iedereen is dat natuurlijk wat anders) in zicht? Wat minder getraind? Tot waar gaat het lekker en waar begint de leidensweg?

Toch alles bij elkaar: gisteren met het ophalen van het nummer is de voorpret begonnen. Vandaag lekker niets bijzonders doen en morgen....samen met een paar duizend andere om 11 uur op de Coolsingel. Yes.

PS: naast de gebruikelijke typo's deze keer een extra disclaimer omdat het scherm in de zon niet zo goed leesbaar is;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten