zaterdag 11 augustus 2012

Sportvoeding bestellen uit je luie stoel!

 Sportvoeding EU:
  • Geen verzendkosten
  • Bekende merken
  • Webshopkeurmerk
  • Voor 18:00 besteld nog dezelfde dag verzonden
Afhankelijk van je fanatisme maakt iedere duursporter wel eens gebruik van sportdrankjes of voeding.

De gebruikelijke drankjes zijn wel te krijgen bij de supermarkt maar de voeding, repen of gels, is vaak een ander verhaal. Of je moet naar de sportwinkel of je moet ze online bestellen. Online bestellen is vaak weer minder interessant omdat je dan verzendkosten moet betalen en tenzij je een bodybuilder bent die zichzelf oppompt met een diversiteit een potjes en pilletjes maken de verzendkosten het online bestellen al gauw onaantrekkelijk.

Daarom deel ik hier deze site die ik tegenkwam. Sportvoeding.eu! Zoals uit onderstaande afbeelding van de site is af te lezen; Geen verzendkosten!
Nu kan je dus je sportvoeding vanuit je luie stoel bestellen. Ideaal voor die trainingsmomenten die vallen onder het kopje 'herstel'. De site verkoopt de bekende merken; Powerbar, BORN, SiS Sportvoeding, Isostar en Maxim.

Deze site is trouwens onderdeel van Runstore.eu waarop nog veel meer interessante attributen voor hardlopers worden verkocht; zoals schoenen, kleding en hartslagmeters.

5 opmerkingen:

  1. Als je 5 x per week sport, zijn supplementen en aanvullingen op de voeding dan verstandig om te nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Tim,

    Stel jezelf de vraag: Voor welk ingrediƫnt zou ik dit supplement nemen? En hoe krijg ik dit via een normaal uitgebalanceerd dieet ook binnen? Ik denk dat je er dan achterkomt dat je supplementen niet zo snel nodig hebt maar dat is voor iedereen natuurlijk een individuele afweging.

    Een hobbyloper, Hansloper

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn de supplementen handig om in te namen, wanneer je zes keer in de week sport?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je vaker dan een uurtje per dag sport zou ik zeker wat extra's nemen ja, want anders raakt je lichaam ook op op een gegeven moment... Uiteraard legaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou je adviseren om zeker supplementen te gaan gebruiken. Misschien zou je lichaam in het begin aankunnen. Maar na een aantal maanden zou je merken dat je vermoeit word.

    BeantwoordenVerwijderen