vrijdag 13 april 2007

Rotterdam, de temperatuur en spanning loopt op



Iedere loper begint het nu in zijn vezels te voelen. De marathon is overmorgen. Ik heb net op een gezellig drukke markt in het WTC mijn startnummer en T-shirt opgehaald. Gesprek van de dag: De verwachte temperatuur. Tevens heb ik mijn mailbox een mailtje van de organisatie met de oproep: "Pas je ambities aan!". Erg interessant is ook de pagina op de site van de marathon waarop ze het verwachte temperatuurverloop op de dag aangeven. check this out!

Gisteren in Pauw en Witteman een interview met één va de BN'ers die meeloopt. Namelijk schrijver Abdelkader Benali die een boek heeft geschreven over de marathon.


(voor liefhebbers van lezen: Marathonloper, Uitgeverij De Arbeiderspers, ISBN 9029564822)
Voor iedereen die een marathon heeft gelopen zijn zijn uitspraken zo herkenbaar (alleen niet zijn uitspraken over de te verwachten eindtijd (2:48:48)...daar kan ik me totaal niet in herkennen;-p).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten