maandag 16 april 2007

Rotterdam: uitgelopen...

...en met die titel hebben we dan ook alles gezegd. Iedereen heeft zelf gemerkt hoe warm het gisteren en was en ik kan me niet voorstellen dat men niet heeft gehoord of gelezen (bijvoorbeeld in Trouw , Volkskrant of AD met de uitslagen) dat de orgnisatie de race uiteindelijk ergens rond half drie heeft stil gelegd. Op dat moment hebben vrijwillegers en politie de lopers gevraagd om zich rustig richting finish te begeven. Aangezien ik me op dat moment al voor 2/3 rond het Kralingsebos had gelopen was voor mij de kortste weg naar de Coolsingel over de route. Met een scherp oog op mijn hartslagmeter en goed luisterend naar mijn lichaam heb dan ook al wandelend, dribbelend en hardlopend de marathon volbracht. Ik was binnen na 4 uur en 10 minuten. Ruim een half langzamer dan mijn PR. Iedereen kan op deze blog teruglezen dat ik op voorhand otch echt de intentie had om mijn PR aan te scherpen. Maar ook dat ik deze ambitie eind vorige week al had bijgesteld. Al met al ben ik tevreden want ik heb een van de zwaarste marathons in Nederland uitgelopen! Een langer verslag volgt binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten