zaterdag 13 maart 2010

Morgen: Malieveld - Scheveningen - Malieveld (ook wel CPC geheten)

Morgen is het dan zo ver. Ik ga voor het eerst sinds de Zevenheuvelenloop het weer eens opnemen tegen de klok. En wel in de CPC loop, de halve marathon. Zoals ik eerder al schreef is het parcours veranderd. Ik heb e.e.a. nog eens nader bestudeerd en nu blijkt dat zowel start als finish op het Malieveld zijn. Dus niet alleen kom je niet meer over de boulevard in Scheveningen (laat staan bij de pier) je komt nu ook niet meer door het centrum van Den Haag. Kan iemand mij verklaren waarom het nog City Pier City heet?

Wel aardig trouwens dat in het lokale suffertje een artikeltje staat over Marco Koers die meeloopt als nederlandse topper. Vooral de laatste zin van het artikel is grappig en ik citeer: "Ik vind het leuk dat start en finish in de stad is, maar het parkoers ook over de boulevard loopt."

Los van de kwaliteit van het nederlands van de zinsopbouw (als mag ik met mijn typo's daar eigenlijk niets van vinden en mag je van dergelijke suffertjes (de krant niet de loper) niet anders verwachten) is dit nu ook inhoudelijk een fout zinnetje.

Hoe dan ook, morgen een halve tegen de klok. Mijn PR is niet bereikbaar dat weet ik zo wel. Lekker uitlopen op een 13 km/u of iets daarboven. Dat zou moeten lukken. Hopelijk werkt het weer nog een beetje mee. Morgen weet ik meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten