zaterdag 29 mei 2010

Loopweekend: 10KM en 10EM

Goedemorgen! Dit weekend is een loopweekendje. Nu loop ik sowieso vaak en zaterdag en zondag maar deze week twee evenementen in de planning.

Vanavond om 7 uur in Oosterbeek de Stuwwalloop. De mooiste en zwaarste 10 kilometerloop die ik ken in Nederland. Hier gaan we vol gas. Ben benieuwd wat 'vol gas' inhoud aangezien ik al lange tijd geen kortere afstand meer op tempo heb gelopen.

Morgenochtend start ik voor 10 engels mijlen vanuit het pitoreske Leimuiden voor een rondje langs de Drecht. Ergo de Drechtloop. Denk dat ik daar een iets rustiger tempo kies. Twee keer achter elkaar het gas erop is misschien niet zo verstandig.

Nu hopen dat de voorspelde regen een beetje rekening houdt met de starttijden en locaties...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten