zondag 20 november 2011

Zevenheuvelenloop en Haile Gebrselassie

Na een persoonlijk succesvol verlopen Zevenheuvelenloop is het nog even nagenieten met het verslag van StudioSport met daarin de immer lachende Haile.
Blijft toch boeiend, het verschil tussen dat soort toppers en ondergetekende. Zij passeren de finish als ik op tweederde ben. Dat geldt voor bijna alle afstanden. Hier betekende dat de prijsuitreiking gaande was op het moment dat ik over de finish 'snelde'. Mijn groupies hadden me dan ook bijna gemist omdat ze door de prijsuitreiking werden afgeleid.
Via deze weg nog de complementen voor de organisatie. Zoals gewoonlijk was het weer perfect georganiseerd. Ondanks het niet al te brede parcours heb ik dan ook nergens de indruk gehad dat er nog 26.086 andere deelnemers meeliepen. Toegegeven: een groot deel (ruim 24.000) daarvan liep achter me. 

Op Omroep Gelderland is nog een uitgebreid verslag te bekijken.

Hieronder nog een sfeerverslag van Losse Veter:
Sfeerverslag Zevenheuvelenloop from Losse Veter on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten