maandag 12 februari 2007

Nieuw parcours CPC-loop

Op 17 maart wordt de City-Pier-City loop weer gehouden met traditioneel de 10 kilometer en de halve marathon op het programma. Na dat ik drie jaar lang, ieder jaar mijn PR heb mogen aanscherpen op het parkour langs Bezuidenhout mogen we dit jaar starten op een nieuw parkours!
Niet meer de lange lus om de golfterreinen en het donkere, koude tochtgat langs de parkeergarages in Scheveningen maar een lange lus over de Laan van Meerdervoort. Hierdoor hoef je nu ook niet meer op en neer over de boulevard maar kom je bij de haven op de boulevard om, hopelijk voor de wind, deze in een keer uit te lopen tot het andere einde. Volgens de organisatie moet het parkours hiermee sneller zijn geworden. Ik hoop het. Opnieuw een PR zou leuk zijn al kamp ik de laatste tijd met een knie die vervelend doet dus ben ik allang blij als ik de afstand zonder problemen uitloop.
Een andere noviteit is dat ik deze keer niet alleen als individue mee doe maar dat ik meeloop in het team van TNO in de Business Run. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt. Waarschijnlijk is het belangrijskte verschil het t-shirt wati k aan heb. Verder moet je het als hardloper nog altijd alleen doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten