zondag 14 oktober 2007

DEO loop

Over een klein uur starten de lopers in Eindhoven voor hun marathon en volgende week sta ik zelfs rond deze tijd in het startvak in Amsterdam. Toch zijn er al mensen bezig met het crossseizoen. Zo ontving ik enige tijd geleden een mailtje met info over de DEOloop.
Dit heeft niets te maken met oksel frisheid maar alles met Dijkhoek En Omstreken. Nu moet ik eigenlijk de kalender bij deze blog een keer updaten maar voor de snelheid plaats ik de info maar in deze blog:

  • Naam: DEO-loop
  • Datum: 15 december 2007
  • Afstanden en startijd:
    2,5 om 13.00
    5; 10,5 en 14,5 km om 13.30
  • Plaats: Borculo Gelderland, platvoetsdijk 8
  • Meer info www.vvdeo.nl of 0545-275911

Misschien een leuke trainingsloop op weg naar de Halve van Egmond? Al is het ibj mij altijd even afwachten. Iedere winter neem ik me weer voor om door te blijven trainen maar iedere keer moet ik weer constateren dat het gas er echt af gaat. Tja, de boog kan ook niet altijd gespannen zijn. Nu denken we eerst nog aan Amsterdam met als doelstelling (als alles meezit) een PR en daarna half november de Zevenheuvelenloop. Voor hen die midden december dus vertier zoeken...de DEOloop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten