vrijdag 16 november 2007

Topservice van Polar

logo polar
Zal je altijd zien...een paar dagen voor een loopevenement vindt je hartslagmeter het nodig om te schreeuwen om een nieuwe batterij. Zo ook mijn polsunit die woensdag aangaf dat de batterij bijna leeg was terwijl ik toch echt zondag de Zevenheuvelenloop wil lopen. Bij voorkeur met mijn hartslagmeter zodat ik heuvel op tot op het randje van het maximum kan lopen.

Ik donderdagochtend gelijk gekeken welk servicepunt in de buurt mij kon helpen maar het aangeraden adres in Rotterdam gaf geen thuis. Ik moest donderdag voor mijn werk toch bij Almere in de buurt zijn dus gelijk maar Polar zelf gebeld met de vraag "Als ik het horloge vandaag inlever is er dan een klein kansje dat ik het zaterdag uit de post kan vissen?". Het antwoord was "Als u erop wil wachten doen we het gelijk!" Zo gezegd zo gedaan, niet gek veel later stond ik bij hun aan de balie en ik denk nog geen tien minuten later was ik weer op weg met een volledig werkende polsunit. Dit noem ik nu topservice. Roy, bedankt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten