zondag 9 december 2007

Nieuwe weerradar (ook voor PDA!)

Hoewel ik zowel gisteren als donderavond best lekker heb gelopen in de regen (donderdag nog gepaard gaand met een stevige wind en soms was het wel meer dan een beetje regen) loop ik toch liever als het droog is. Daarom heb ik al langere tijd een weerradar hier naast mijn blog. Ik heb vandaag een mooiere versie geschikt gemaakt voor de blog. Achtergrond plaatje verkleinen, overlay met buien verkleinen en klaar is kees...eh... Hans.

Voor hen die graag deze informatie onderweg bij zich hebben.... De site van weerradar.nl toont niet echt lekker op een PDA maar deze variant wel!
Het enige jammere is dat je op dit formaat niet makkelijk kan zien wanneer hij van historische beelden oversprint naar de voorspelling. Daarom een kleine gebruiksaanwijzing. Links boven in de hoek staan een paar pixels die het tijdstip aangegeven. Als de animatie even pauzeert en de tijdsaanduiding van een blokje verspringt naar meer een lijntje heb je de voorspelling te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten