woensdag 16 april 2008

London marathon blijft bijzonder

Terwijl ik mijn rondje liep in Rotterdam liep een groot aantal mensen actief in London. Het blijft toch een bijzondere happening daar in London. Een paar puntjes die het vermelden waard zijn:

  • Drie toppers onder de 2:06
  • Een blinde loper die zijn zevende marathon op een het zevende continent loopt in zeven dagen (zie verslagje)
  • Een man van 101 (!) die zijn eerste marathon loopt. Heb ik gezien op TV van het stukje verslag voor de start dat ik had opgenomen. Ik heb helaas niet terug kunnen vinden of hij ook gefinish is maar dat zou me niets verbazen. Daarmee is hij één van de ..
  • ....ruim 34000 finishers!

  • Ooit als het me lukt er tussen te komen wil ik daar een keer lopen maar voorlopig ga ik voor de marathons waar ik een kans loop mijn PR te blijven aanscherpen (zal in London moeilijk zijn met zoveel deelnemers).

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten