zaterdag 29 september 2012

Hardlopen op de snelweg @westrandwegrun

Vaak als ik in de file sta denk ik: "Hardlopend was ik er al geweest". Maar ja, hardlopen op de snelweg mag niet. Of toch? Voordat de nieuwe west randweg bij Amsterdam wordt geopend is er op 24 november alle ruimte voor de hardlopers!

Niet alleen is een 10 en 21 kilometer run gepland. De Westrandweg Run zal omlijst worden met spectaculaire optredens. Voor de verschillende starts zullen de deelnemers in de startvakken de kou kunnen trotseren met hartverwarmende optredens. Ook op het parcours zal muzikale ondersteuning aanwezig zijn voor de lopers.

In de finishhal, een oude drukkerij van de Telegraaf, zullen de deelnemers op spectaculaire wijze onthaald worden. Dit blijft nog een verrassing. En vanzelfsprekend is er na het evenement ook genoeg vertier aanwezig om gezellig na te kunnen genieten van dit eenmalige en unieke evenement.

De weg kijkend in oostelijke richting
Inschrijven kan via de site van de Westrandweg Run.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief, de lopers de baan laten innemen! Zal vast een leuke dag worden. Ga eens m'n agenda bekijken, misschien smokkel ik deze er nog wel tussen :-) BEdankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikzelf laat denk ik verstek gaan. Loop 's ochtends als 25K in iets natuurlijkere omgeving: http://www.meijendelloop.nl

    BeantwoordenVerwijderen