zondag 18 oktober 2009

Wat een FANTASTISCHE dag

Het zal loopliefhebbers niet zijn ontgaan. Vandaag was de marathon van Amsterdam. En ik denk onder ideale omstandigheden. Lekker oktoberzonnentje, nauwelijks wind en iets boven de 10 graden.

Resultaat? Een toptijd met net iets boven de 2:06. Eh...niet door ondergetekende mocht iemand zich dat afvragen. Ondergetekende was vertrokken voor een lekker ontspannen loop en dat is gelukt. En wat nog meer is...een PR als eindresultaat. Sterker nog ik ben NET onder de 3:30 gedoken met 3:29:57. Ik zeg er gelijk bij dat de laatste kilometers heel berekenend zijn gelopen met rustig drinken bij de laatste post. Met het oog op de klok en rekenend hoe ik nog net onder de 3:30 kon uitkomen. Moest ik toch nog sprinten in het stadion om vervolgens mijn klokkie af te drukkken op 4 seconden onder de 3:30. Officeel bleef er dus 3 seconden over.
Wil je mijn eindsprint bewonderen? Dat kan via deze link (even de reklame uitzitten als de countdownteller op 0 staat kom ik in rode longsleeve langszoeven).

Zie hieronder het verloop:


Toch wat het mooiste moment van de dag de thuiskomst. Beide dames die je enthousiast begroeten. De ene met mij blij om de eindtijd, de ander simpel weg omdat Pa weer thuis. De medaille werd bewonderd en de rest van de middag was dat het mooiste speelgoed! Zucht....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten