zaterdag 29 september 2007

Loopt Gebrselassie een wereldrecord in Berlijn?


ik zat te kijken welke toppers aan de start komen in Amsterdam en realiseerde me opeens dat dit weekend Berlijn gelopen wordt. TOch maar eens kijken wie daar aan de start komen. En wat lees ik? Gebrselassie heeft de ambitie om een wereld record te lopen en zelfs de tijd is 2:03 genoemd volgens The Canadian Press . In een ander artikel zegt de Ethiopier echter: "The marathon is the only distance I can't talk about a world record." Ik ben benieuwd wat het morgen wordt.

Terug naar Amsterdam is bevat het lijstje de winnaar van vorig jaar Bushendich en wereld kampioen Kibet. Andere Kenianen zijn Mbote en Kirui. Aangezien er tussen hen en mezelf nog zo'n 2.ooo lopers zitten moet ik het doen met het verslag 's avonds op studio sport. Dit soort toppers komen over de finish als ik zo ongeveer bij het 25k punt ben. Maase en Krotwaar zijn de nederlandse toppers die in A'dam aan de start verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten