woensdag 13 februari 2013

Geen zin in een loopgordel en toch drinken mee?

Enige tijd geleden zag ik een loper die een bidon op zijn (onder)rug droeg in de band van zijn hardloopbroek. Voor mij zag het er niet makkelijk uit maar hij dacht misschien wel hetzelfde van het 330ml flesje met water in mijn hand.

Toch is er blijkbaar iemand anders geweest die ook dacht 'Dit kan makkelijker!'. Deze persoon heeft vervolgens een idee uitgewerkt en via kickstarter met behulp van crowd funding de centen bij elkaar gekregen om zijn idee werkelijkheid te maken. De Simple Hydration Water Bottle.

de flesde fles in gebruik
Ikzelf denk dat mijn broek afzakt zo slank als ik ben en dat ik dan het touwtje van mijn short zo strak moet doen dat een loopgordel makkelijker/comfortabeler is. Ik houd het dus even bij het flesje in mijn hand. Train ik gelijk nog mijn armspieren een beetje.

De fles bevat bij 400ml en kan dus gedragen worden op je onderrug in je broek, running skirt (zie foto) of zelfs in je sport BH (nee ik heb geen ervaring, zie de video).

Heeft een van jullie wel ervaring? Laat een reactie achter bij deze blog.



Ik zag deze fles in Runner's World. De daarin genoemde website is van een groothandel. Online bestellen kan bij Amazon.com: Simple Hydration Water Bottle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten