zondag 28 juli 2013

Zevenheuvelenloop: 30ste keer | mijn T-shirt collectie

Vandaag heb ik me ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Met één onderbreking in 2010 heb ik sinds 2004 iedere keer meegedaan. Dit jaar is de 30ste editie. Ik ben benieuwd of er lopers zijn die ze alle dertig mee hebben gelopen. Onderstaand mijn collectie aan T-shirts van de 7H. Hoe ziet dit eruit bij iemand die ze allemaal heeft meegelopen?

2004: Eerste keer dat ik mee doe. Stom genoeg geen T-shirt besteld. ik weet nog het logo was toen best mooi. De afbeelding van de medaille ik denk in de kleuren bruin en groen.

2005: Mijn eerste T-shirt


2006: Zakelijk grijs

2007: Hemelsblauw

2008: 25ste editie met toepasselijk een goudkleuriglogo dat ook een speciale editie van de Champion Chip siert.

2009: Terug naar blauw: donker blauw deze keer

2010: ik sla een keer over: Vrouwlief promoveert en wordt Dr. de vrijdag voor het weekend. Goede reden om één keer verstek te laten gaan.

2011: Niet op de foto maar ook een logo op de achterzijde.

2012: Het ontwerp beslaat het hele T-shirt en de 7 wordt een logo dat ook weer terugkomt in 2013

Op naar de 30ste editie in de hoop dat ik mijn PR van afgelopen jaar nog iets kan aanscherpen. Een jaartje ouder maar toch...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten