woensdag 31 juli 2013

De T-shirts van de Meijendelloop

Eerder deze week een post met al mijn T-shirts van de Zevenheuvelenloop. Dat heeft me mijn kast nog een laten omkeren en hieronder de T-shirts van alle vier de edities van de Meijendelloop.
Voor meer info zie de zoekresultaten met de verschillende posts over deze hele mooie 25K door de duinen ten noorden van Den Haag.
Van deze t-shirts kan ik zeggen dat ik ze allemaal heb, van alle gehouden edities.

De eerste editie in 2008:
In de mooie (sarcasme) haagse kleur combinatie groen op gele ondergrond op de voorkant de boerderij in Meijendel. De achterkant wordt gesierd door de verschillende sponsoren.


Na het succes van 2008 was er genoeg reden voor een 2de editie. Helaas kon die niet gelijk in 2009 plaatsvinden omdat vergunningen met de eigenaar van het gebied (Dunea) niet rond kwamen. In 2010 was het dan toch zo ver. De 2de Meijendelloop is een feit. Het T-shirt toont deze edite behalve de trotse toevoeging '2de' in de titel de watertoren van Dunea waar de lopers langslopen.

De derde editie van 2011: andere kleur en lettertype maar een trend is gezet met de watertoren.

De vierde editie van 2012

Op naar het T-shirt van 2013...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten