zondag 13 januari 2013

Fit zonder inspanning kan niet!

In januari wordt je altijd platgewalst onder de reklames die iets te maken hebben met fitness. Aanbiedingen voor trainingsapparatuur (zie blog) of abonnementen voor sportscholen. Ieder jaar erger ik me weer (cabaretesk natuurlijk want je moet je over zoieets niet echt druk maken) over de reklames van de sportscholen van Fit for Free.

Nu gaat het mij niet om de gratis inschrijving of zo want dat zal best. Het gaat mij om de naam van de sportschool. Mag je zo maar naar binnen om gratis te sporten? Nee! De naam klopt dus niet en kan je misschien zelfs nog wel plaatsen onder het kopje 'consumentenmisleiding'.

Maar nu komt mijn echt bedenking: Om fit te worden moet echt zweten, investeren in jezelf, inspannen, no pain no gain e.d.
Kortom fit zijn komt niet vanzelf! Zie daar de absoluut foute naam van de sportschool...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten