dinsdag 8 mei 2007

Lopen in de regen

Maandagavond: voor het eerst sinds weet ik hoeveel weken moet het natuurlijk op het moment dat ik ga lopen echt met bakken uit de hemel vallen. Maandagavond is namelijk tijd voor de loopgroep van mijn werk. Ikzelf kleed me meestal om bij mijn werken loop dan naar de sportschool waar we starten. Ik was op die paar honderd meter al Z#%*nat en dan te bedenken dat ik net een post had voorbereid over het lopen bij hitte;-)
Aangekomen bij de sportschool was er van het groepje maar een loper over gebleven en de trainer liep ook niet echt over van enthousiasme. Toch maar vertrokken voor een duurloopje en het was heerlijk. Natuurlijk is de regen niet fijn maar als je eenmaal loopt en nat bent dan maakt dat eigenlijk niet uit. Wat overblijft is de frisse natuur en het mediterende effect van de klaterende regen....
...en de constatering dat het ook in de randstad mogelijk is om landelijk te lopen. Voor liefhebbers zie de route met de start bij afslag Delft Noord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten